• Demam Cepat Kebah dengan Shaklee Baby Oil

    Baru-baru ni, anak-anak KakMah tiba-tiba je demam. Bila dah nak subuh, baru perasan dia demam. Badan memang panas sangat, rasa ada kot suhu 38°C ke atas. Mula-mula Aisy demam, selang 2 hari Ayra pula. Mujur tak serentak. Hari bekerja pula tu, memang risaunya lah hati. Alhamdulillah, panas badan mereka tu kejap aje. Bila siang, mereka semakin aktif dan demam kebah. CERITA AISY Malam sebelum tidur, Aisy ok je. Tak menunjukkan tanda-tanda nak demam pun sebab dia aktif macam biasa. Dalam pukul 4 pagi, KakMah terjaga dan rasa kepala dia panas sangat. Hari tu sebenarnya KakMah nak hantar Ayah ke IJN untuk routine check up. So, lepas dah hantar En Suami…

  • Ketahui Info Tentang Pneumonia

    Pernah dengar tak tentang Pneumonia? Pneumonia ialah jangkitan pada paru-paru yang boleh menyebabkan kita berasa sangat tidak selesa dan sakit. Bermula dengan batuk, demam, dan pernafasan yang sukar. Pneumonia ini biasa kita dengar terjadi di kalangan bayi, kanak-kanak. Namun dewasa juga boleh mengalami masalah Pneumonia. Pneumonia terjadi disebabkan oleh jangkitan kuman atau bakteria ke dalam paru-paru. Kebiasaannya, kita lebih cenderung terkena jangkitan kuman ini selepas kita mengalami masalah selsema. Selsema menyebabkan diri kita sukar untuk melawan jangkitan kuman. Justeru, lebih cenderung untuk mengalami masalah Pneumonia. Pneumonia juga boleh berlaku sekiranya anda juga merupakan pesakit kronik seperti asma, penyakit jantung, kanser, kencing manis. Apakah simptom Pneumonia? Batuk. Berkemungkinan batuk berkahak, yang…

  • Khasiat Supplement Nutriferon Shaklee Untuk Sistem Imunisasi

    Kajian yang dijalankan selama hampir 40 tahun akhirnya membuahkan hasil apabila berjaya menghasilkan satu-satunya supplement interferon semulajadi di dunia iaitu NUTRIFERON. Diekstrak daripada 4 tumbuhan semulajadi yang mendorong pengeluaran interferon tubuh secara semulajadi. Khasiat Nutriferon sangat berkesan untuk membantu meningkatkan sistem imunisasi. Nutriferon diesktrak daripada 4 tumbuhan semulajadi iaitu… ⚘ Biji Labu ➧ merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser ⚘ Biji Plantago Asiatica ➧ mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun ⚘ Honeysuckle Jepun ➧ menentang pencerobohan virus dan kuman ⚘ Bunga Safflower ➧ menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj ➧ memusnahkan virus dan kuman Ingin dapatkan Nutriferon anda? Hubungi KakMah sekarang juga. **Disclaimer**