Ketahui Info Tentang Pneumonia

Pernah dengar tak tentang Pneumonia? Pneumonia ialah jangkitan pada paru-paru yang boleh menyebabkan kita berasa sangat tidak selesa dan sakit. Bermula dengan batuk, demam, dan pernafasan yang sukar. Pneumonia ini biasa kita dengar terjadi di kalangan bayi, kanak-kanak. Namun dewasa...

Keputihan Semasa Hamil – Mungkin GBS

Keputihan bukan hanya berlaku pada wanita bujang, anak dara. Keputihan juga boleh berlaku sekiranya anda sedang hamil. Seperti sebelumnya, ibu perlu perhatikan jenis keputihan yang ibu alami. Sekiranya keputihan tersebut putih, tidak likat, hanya berbau sedikit sahaja, itu dipanggil Leukorrhea,...

Demam Kebah dengan Nutriferon

Selalunya kita mesti standby panadol, paracetamol bila dijangkiti demam, selsema kan. Pastu ubat batuk pun dah tentu-tentu standby kat rumah. Senang, bila demam ke atau batuk ke, ambil je ubat tu dulu. Apa kata, tukar panadol/paracetamol kepada makanan tambahan (supplement)...

Promosi November Lebih Gempak

Uolls dah tahu ke apa promosi November kali ni? Mesti uolls suka sebab promosi kali ni ada pelbagai khasiat. Especially untuk mereka yang tengah usaha nak kurangkan berat badan. Inilah masanya untuk dapatkan supplement favorite uolls dengan promosi menarik. Nak...