Ketahui Info Tentang Pneumonia

Pernah dengar tak tentang Pneumonia? Pneumonia ialah jangkitan pada paru-paru yang boleh menyebabkan kita berasa sangat tidak selesa dan sakit. Bermula dengan batuk, demam, dan pernafasan yang sukar. Pneumonia ini biasa kita dengar terjadi di kalangan bayi, kanak-kanak. Namun dewasa...

Supplement Untuk Anak Hadapi Peperiksaan

Pengambilan supplement bukan hanya bila datangnya sakit sahaja. Tapi sebenarnya, orang yang masih sihatlah yang memerlukan supplement untuk mencegah daripada masalah kesihatan. Orang kata, mencegah lebih baik daripada mengubati. Sebab tu, disarankan sangat untuk anak-anak yang menghadapi peperiksaan untuk menjaga...

Kaligata Cepat Hilang

Pernah tak dengar tentang kaligata? Kaligata ni kalau kita lihat, seakan seperti kena gigit nyamuk. Dari segi definisi sebenarnya ialah, kaligata adalah sejenis ruam kemerahan pada kulit yang timbul secara tiba-tiba, mempunyai bentuk dan ukuran yang berbeza-beza (tidak sekata), dan...

Selamat Berpuasa dan Salam Ramadhan

Alhamdulillah. Bertemu kita dengan Ramadhan tahun ini. Semoga segala amal ibadah kita diterima Allah. Sama-samalah kita memperbanyakkan amal ibadah. Bukan setakat solat 5 waktu, tapi juga perbanyakkan bacaan Al-Quran dan terjemahannya, selawat, zikir, solat-solat sunat, solat terawikh. Jika anda inginkan...

Demam Kebah dengan Nutriferon

Selalunya kita mesti standby panadol, paracetamol bila dijangkiti demam, selsema kan. Pastu ubat batuk pun dah tentu-tentu standby kat rumah. Senang, bila demam ke atau batuk ke, ambil je ubat tu dulu. Apa kata, tukar panadol/paracetamol kepada makanan tambahan (supplement)...

Promosi November Lebih Gempak

Uolls dah tahu ke apa promosi November kali ni? Mesti uolls suka sebab promosi kali ni ada pelbagai khasiat. Especially untuk mereka yang tengah usaha nak kurangkan berat badan. Inilah masanya untuk dapatkan supplement favorite uolls dengan promosi menarik. Nak...