• Kenapa Anda Perlukan Performance Drink Semasa Berpuasa?

    Sedar tak sedar, sekali lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan tak lama lagi. Betul tak? Alhamdulillah, kerana Allah masih mengizinkan kita untuk bertemu dengan Ramadhan lagi. Excited sangat kan? Bulan ni lah kita boleh meningkatkan amalan kita untuk dapatkan keberkatan Allah. Tapi, ada masanya kerana kekangan kerja, cara kerja membuatkan kita rasa letih, tak bermaya. Jadi, bila nak sampai waktu berbuka tu, melepet masing-masing sebab tak larat kan? Bukan kanak-kanak baru nak belajar puasa je gitu. Yang dah dewasa pun apa kurangnya. Masa bulan puasa, kita tak boleh makan dan minum. Namun rutin harian berjalan seperti biasa. Jadi, bila kurang air, kita rasa dehidrasi. Dan bila tak makan, kita…

  • Promosi Mei 2018 Sempena Ramadhan

    Shaklee ni memang tahu apa terbaik untuk rakyat Malaysia, terutama nak masuk bulan Ramadhan ni tau. Sebab tu, Shaklee offer promosi supplement yang sangat membantu kita untuk kekal cerdas, cergas sepanjang bulan Ramadhan. Sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur, tidak kiralah tua atau muda, lelaki atau perempuan. So, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan promosi Shaklee hari ini. Selain supplement, Shaklee juga extend promosi YOUTH Intensive Care Set. Bermakna, anda masih berpeluang untuk mendapatkan Radiance C&E secara percuma. Satu ni worth RM437 tau. So, sementara tengah FREE ni, jom grab cepat. Best sangat tau. Sebab setiap satu capsule tu mengandungi 20% pure vitamin C dan E. Product lain pun tak ada…

  • Promosi ESP April 2018

    Siapa kata bulan April 2018 ni tak ada promosi? Ada tau. Tapi khas untuk SID. Bermakna untuk mereka yang telah pun mendaftar keahlian Shaklee dan masih lagi aktif keahliannya. Boleh check dengan upline masing-masing sekiranya keahlian anda masih ada atau tak. Kalau dah expired, boleh renew. Kalau status appeal, boleh lagi nak renew. Tapi kalau dah keluar daripada GE upline, silalah register balik dan bayar yuran keahlian RM68.90. Hehe. Sebab tu untungnya jadi ahli Shaklee. Walaupun anda hanya nak makan sendiri. Means tak nak buat bisnes Shaklee ni. Still boleh juga. Siapa kata join ahli untuk buat bisnes je. Kan? Keputusan dan pilihan di tangan anda. Tapi jika anda nak…

  • Apa Nutrisi Diperlukan Oleh Ibu Hamil?

    Tahniah! Anda hamil. Alhamdulillah. Berita ni adalah sesuatu yang sangat mengujakan dan menggembirakan untuk semua wanita yang bergelar isteri. Betul tak? Bila lambat datang haid, emosi ting tong, mudah letih, itu petanda anda mungkin hamil. Lepas tu dengan rasa teruja, anda pergi ke farmasi, beli pregnancy test kit dan buat ujian sendiri. Khennn? Ini normal untuk semua. Bukan anda je, so jangan rasa malu atau pelik. Hehe. Kehamilan memang best. Banyak manfaat seorang ibu yang sedang hamil. Berjuang selama 9 bulan 10 hari untuk memastikan bayi di dalam kandungan sihat, membesar dengan baik, dan selamat dilahirkan di dunia ini. Dan dalam tempoh kehamilan inilah si ibu perlu memastikan pemakanan sehariannya…

  • Bila Masa Sesuai Minum ESP?

    Ramai orang sukakan ESP ni, sampaikan kalau boleh setiap masa pun nak minum ESP. Sebab ESP ni mengenyangkan dan banyak khasiat lain terutama untuk kulit, masalah gastric, untuk ibu hamil, ibu menyusukan. Sehari boleh ambil sehingga 25g untuk kesan optimum. ESP merupakan protein soya yang sangat berkhasiat. Semua golongan tidak kira tua atau muda, lelaki atau perempuan, perlukan nutrisi protein. Dan sememangnya protein soya adalah antara terbaik untuk badan kita ni. Siapa memerlukan protein ni? Body builders Bakal ibu (wanita hamil) Ibu menyusu Mereka di pertengahan usia Mereka yang sedang diet / mengawal berat badan Mereka yang sukakan manisan So, bila kalanya masa sesuai untuk minum ESP? Jawapannya ialah, bila-bila!…