• Kenapa Anda Perlukan Performance Drink Semasa Berpuasa?

    Sedar tak sedar, sekali lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan tak lama lagi. Betul tak? Alhamdulillah, kerana Allah masih mengizinkan kita untuk bertemu dengan Ramadhan lagi. Excited sangat kan? Bulan ni lah kita boleh meningkatkan amalan kita untuk dapatkan keberkatan Allah. Tapi, ada masanya kerana kekangan kerja, cara kerja membuatkan kita rasa letih, tak bermaya. Jadi, bila nak sampai waktu berbuka tu, melepet masing-masing sebab tak larat kan? Bukan kanak-kanak baru nak belajar puasa je gitu. Yang dah dewasa pun apa kurangnya. Masa bulan puasa, kita tak boleh makan dan minum. Namun rutin harian berjalan seperti biasa. Jadi, bila kurang air, kita rasa dehidrasi. Dan bila tak makan, kita…

  • Promosi Mei 2018 Sempena Ramadhan

    Shaklee ni memang tahu apa terbaik untuk rakyat Malaysia, terutama nak masuk bulan Ramadhan ni tau. Sebab tu, Shaklee offer promosi supplement yang sangat membantu kita untuk kekal cerdas, cergas sepanjang bulan Ramadhan. Sesuai diamalkan oleh semua peringkat umur, tidak kiralah tua atau muda, lelaki atau perempuan. So, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan promosi Shaklee hari ini. Selain supplement, Shaklee juga extend promosi YOUTH Intensive Care Set. Bermakna, anda masih berpeluang untuk mendapatkan Radiance C&E secara percuma. Satu ni worth RM437 tau. So, sementara tengah FREE ni, jom grab cepat. Best sangat tau. Sebab setiap satu capsule tu mengandungi 20% pure vitamin C dan E. Product lain pun tak ada…