• Promosi Ramadhan 2019

    Alhamdulillah, bertemu kita di bulan Mei 2019. In Shaa Allah, Ramadhan bakal menjelma. Kita start puasa 6 Mei kan? Mudahan kita semua dikurniakan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan untuk beribadah di bulan Ramadhan nanti. Jom kejar pahala bersama. Oleh itu, untuk kita kekal cergas dan cerdas, adalah sangat penting untuk kita mengamalkan pemakanan sihat, diet seimbang. Paling penting, kena banyak minum air supaya kekal hidrasi. Maklumlah, cuaca panas sekarang ni. Kadang tu terasa bahang nya juga kan. So, kena start amalkan supplement dan gunakan skincare yang terbukti berkesan supaya lebih nampak gorgeous masa raya nanti. Nak ke nak? Shaklee ada promosi best sangat untuk anda sempena Ramadhan ni. Nak…

  • Kenapa Anda Perlukan Performance Drink Semasa Berpuasa?

    Sedar tak sedar, sekali lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan tak lama lagi. Betul tak? Alhamdulillah, kerana Allah masih mengizinkan kita untuk bertemu dengan Ramadhan lagi. Excited sangat kan? Bulan ni lah kita boleh meningkatkan amalan kita untuk dapatkan keberkatan Allah. Tapi, ada masanya kerana kekangan kerja, cara kerja membuatkan kita rasa letih, tak bermaya. Jadi, bila nak sampai waktu berbuka tu, melepet masing-masing sebab tak larat kan? Bukan kanak-kanak baru nak belajar puasa je gitu. Yang dah dewasa pun apa kurangnya. Masa bulan puasa, kita tak boleh makan dan minum. Namun rutin harian berjalan seperti biasa. Jadi, bila kurang air, kita rasa dehidrasi. Dan bila tak makan, kita…