Omega Guard Bantu Kurangkan Masalah Batuk Berkahak

Bila tak sihat, mesti rasa tak selesa kan. Terutama kalau batuk, selsema. Batuk lak ada kahak. Allah. Memang tak selesa jadinya. Nak batuk depan orang pun teragak-agak. Bising dan risau berjangkit. Kalau kita, dewasa ni, boleh lagi nak kawal. Tapi kalau budak-budak? Masa ni jugalah diorg paling rasa tak selesa. Muram dan takde mood nak bermain.

Yang mana bawah 2 tahun dan masih menyusu badan, boleh lagi nak dapat khasiat dari susu ibu. Mana dah besar sikit tu, tak kan nak bergantung pada ubat aje kan. Salah satu alternatif adalah dengan memberikan mereka supplement.

Batuk Berkahak dengan Omega Guard

Omega Guard adalah supplement minyak ikan yang kaya dengan omega-3. Ia bersifat anti radang dan membantu mencairkan kahak. Selain itu, jika diamalkan, ia dapat membantu anak-anak lebih fokus, bijak berfikir, dan aktif.

Antara testimoni yang dikongsikan oleh ibu-ibu yang memberikan Omega Guard kepada anak-anak mereka.

Batuk Berkahak Kurang

Anak Tidak Mudah Sakit

Batuk Berkahak Kurang

Jika anda ingin mendapatkan Omega Guard untuk anda atau anak-anak anda, boleh hubungi saya. In shaa Allah, saya akan bantu anda sebaiknya.

signature 3

*Disclaimer*

Leave a Reply