Demam Kebah dengan Nutriferon

Selalunya kita mesti standby panadol, paracetamol bila dijangkiti demam, selsema kan. Pastu ubat batuk pun dah tentu-tentu standby kat rumah. Senang, bila demam ke atau batuk ke, ambil je ubat tu dulu.

Apa kata, tukar panadol/paracetamol kepada makanan tambahan (supplement) yang lebih semulajadi dan selamat diamalkan. Dan paling penting, juga dapat bantu menguatkan sistem imun kita ni. Tak percaya? Jom tengok beberapa testimoni ni.

Nutriferon untuk seisi keluarga

Nutriferon untuk seisi keluarga

 

Nutriferon Perisai Seisi Keluarga

Nutriferon Perisai Seisi Keluarga

 

Nutriferon segera bantu kebahkan demam

Nutriferon segera bantu kebahkan demam

 

Bagaimana Nutriferon membantu menguatkan sistem imun badan, sekaligus membantu kebahkan demam?

Bahan semulajadi dalam Nutriferon

Bahan semulajadi dalam Nutriferon

 

Pastikan rumah anda mempunyai stok satu kotak Nutriferon, sepertimana anda simpan stok panadol / paracetamol / ubat batuk / ubat selsema di dalam rumah. Rasakan kelainannya. Dan yang pasti, Nutriferon lebih selamat diamalkan.

Untuk info lebih lanjut, boleh contact saya segera.

signature 3

*Disclaimer*

Leave a Reply