• Demam Kebah dengan Nutriferon

    Selalunya kita mesti standby panadol, paracetamol bila dijangkiti demam, selsema kan. Pastu ubat batuk pun dah tentu-tentu standby kat rumah. Senang, bila demam ke atau batuk ke, ambil je ubat tu dulu. Apa kata, tukar panadol/paracetamol kepada makanan tambahan (supplement) yang lebih semulajadi dan selamat diamalkan. Dan paling penting, juga dapat bantu menguatkan sistem imun kita ni. Tak percaya? Jom tengok beberapa testimoni ni.       Bagaimana Nutriferon membantu menguatkan sistem imun badan, sekaligus membantu kebahkan demam?   Pastikan rumah anda mempunyai stok satu kotak Nutriferon, sepertimana anda simpan stok panadol / paracetamol / ubat batuk / ubat selsema di dalam rumah. Rasakan kelainannya. Dan yang pasti, Nutriferon lebih…

  • Promosi November Lebih Gempak

    Uolls dah tahu ke apa promosi November kali ni? Mesti uolls suka sebab promosi kali ni ada pelbagai khasiat. Especially untuk mereka yang tengah usaha nak kurangkan berat badan. Inilah masanya untuk dapatkan supplement favorite uolls dengan promosi menarik. Nak tahu apa? Harganya? NUTRIFERON Twinpack less 5% – RM344.38 Buy 6 Free 1 – RM1,087.50   BUY 3 FREE 1 PROMOTION Alfalfa S (300 biji) – RM161.25 Alfalfa L (700 biji) – RM292.50 Lecithin – RM157.50 Vitalea for Children – RM333 Untuk info lanjut tentang kebaikan produk ni, bolehlah hubungi saya, Shima. Terus order okeh. Jangan tunggu last minit. Nanti terlupa pula. Terus ambil phone, dan hubungi saya.

  • Siapa Memerlukan Nutriferon Yang Bantu Tingkatkan Sistem Imunisasi?

    Nutriferon adalah supplement yang membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Ini kerana khasiatnya untuk tingkatkan interferon dalam badan. Interferon memainkan peranan sebagai sistem pertahanan dalam badan kita daripada jangkitan virus. Nutriferon dihasilkan daripada 4 jenis tumbuhan yang terbukti membantu mengeluarkan interferon tubuh secara semulajadi. Siapa memerlukan nutriferon? Sekiranya anda mempunyai masalah seperti ini, anda memerlukan 1 nutriferon di rumah anda. Anda akan merasakan khasiat nutriferon yang semulajadi ini. Terutama dalam keadaan cuaca yang tidak menentu ni.. Elnino, elnina, jerebu, dan perbagai lagi keadaan cuaca di dunia ni. Tahap imunisasi badan akan cepat lemah dan anda perlukan supplement untuk bantu tingkatkan sistem imunisasi badan anda. Lambat atau cepat kesan nutriferon tersebut, bergantung…

  • Sediakan Nutriferon Shaklee Sewaktu Musim Jerebu

    Musim jerebu kembali sekali lagi. Disebabkan cuaca yang panas dan kering, debu-debu semakin menjadi-jadi. Pembakaran terbuka juga meningkat. Maka jerebu pun kembali kelihatan. Kali terakhir jerebu di Malaysia adalah pada Jun 2013. Ini semua adalah dugaan Allah untuk mengingatkan kita agar meminta pada-Nya dan tidak melupakan-Nya. Sama-sama kita berdoa agar hujan kembali membasahi bumi Malaysia.  Bukan ingin mengambil kesempatan, tetapi kami ingin membantu anda agar kesihatan anda kurang dipengaruhi dengan keadaan sekeliling. In Shaa ALLAH, dengan izin dari-Nya. Kita hanya berusaha, selebihnya kita serahkan pada Yang Esa. Kami menyarankan agar anda menyediakan sekurang-kurangnya 1 kotak Nutriferon Shaklee di rumah anda sewaktu musim jerebu ini sebagai bekalan. Al-maklumlah, di keadaan cuaca…

  • Khasiat Supplement Nutriferon Shaklee Untuk Sistem Imunisasi

    Kajian yang dijalankan selama hampir 40 tahun akhirnya membuahkan hasil apabila berjaya menghasilkan satu-satunya supplement interferon semulajadi di dunia iaitu NUTRIFERON. Diekstrak daripada 4 tumbuhan semulajadi yang mendorong pengeluaran interferon tubuh secara semulajadi. Khasiat Nutriferon sangat berkesan untuk membantu meningkatkan sistem imunisasi. Nutriferon diesktrak daripada 4 tumbuhan semulajadi iaitu… ⚘ Biji Labu ➧ merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser ⚘ Biji Plantago Asiatica ➧ mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun ⚘ Honeysuckle Jepun ➧ menentang pencerobohan virus dan kuman ⚘ Bunga Safflower ➧ menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj ➧ memusnahkan virus dan kuman Ingin dapatkan Nutriferon anda? Hubungi KakMah sekarang juga. **Disclaimer**