Selamat Hari Raya 2017 / 1438H

Maafkan kami. Dah masuk minggu kedua raya, baru nak up post ucapan hari raya ni. Al-maklumlah, super busy sikit. Cuti seminggu. Lepas tu, masuk kerja mulalah kerja banyak bertimbun. Hehe. Namun, Alhamdulillah, kami merayakan Aidilfitri tahun ini dengan penuh kemeriahan,...

Hobi Suami Isteri

Uolls mesti ada hobi yang boleh dikongsi bersama pasangan kan? Ada yang suka membaca buku sama-sama, memancing bersama, karaoke bersama. Macam kami, kami tak ada specific hobi. Kalau dulu, masa bujang, saya suka karaoke.   Ada masanya karaoke kat rumah...

5 Perbezaan Antara Hamil Sulung Dan Anak Kedua

Kehamilan sememangnya dinanti-nantikan oleh setiap pasangan suami isteri. Terutama apabila menerima perkhabaran kehamilan pertama, rasa teruja tu sangatlah tinggi. Al-maklumlah, nak menerima kehadiran orang baru dalam keluarga. Alhamdulillah.. Dan….. apabila disahkan hamil anak kedua, rasa teruja itu tetap ada.. Tetapi,...