• Kebaikan Collagen Powder Shaklee

    Sekarang ni, di mana sahaja pun, ramai orang mencari collagen.. collagen rumpai laut lah, itu lah, ini lah.. macam-macam produk, macam-macam bentuk, macam-macam jenama.. Shaklee pun ada collagen tau. Shaklee Collagen Powder atau juga dikenali sebagai SCP nama singkatannya. Adakah anda tahu dalam badan kita ni, sejak dari lahir dah memang ada collagen tersendiri? Tetapi semakin meningkat dewasa, collagen tersebut berkurangan. Sebab tu lah, kulit muka mula berkedut, kusam, dan sebagainya. Nak pula kita sering terdedah dengan pancaran cahaya matahari yang tinggi sinaran UV nya. Ok.. apa kebaikan Shaklee Collagen Powder? Kenapa ramai wanita Shaklee sukakan SCP? Kenapa anda perlu mendapatkan SCP? Kami kongsi dengan anda kebaikan dan khasiat SCP.…

  • Kebaikan Shaklee Collagen Powder dan Testimoni

    Shaklee Collagen Powder, juga dikenali sebagai SCP, merupakan supplement collagen yang amat diminati oleh ramai orang terutamanya wanita. Kenapa? Mesti sebab pertama ialah untuk inginkan kulit yang lembut, mulus gitu.. Kan? Banyak testimoni positif yang kami terima daripada customer kami! ツ tapi sebenarnya, COLLAGEN ada banyak kebaikan lain selain daripada kecantikan kulit yang anda perlu tahu. Jom kami kongsikan apa kebaikan Collagen. Kenapa Collagen Penting Untuk Kita? ❁ Kalau kita tengok bayi yang baru lahir, kulit mereka gebu dan tak berkedut.. Ini kerana kandungan collagen dalam badannya sangat tinggi dan mencukupi ❁ Semakin usia kita meningkat, kandungan collagen dalam badan akan berkurangan, dan faktor usia itu juga menyebabkan badan kita…