Promosi Collagen Disember Ini

Shaklee ni macam tahu-tahu je bila masuk bulan Disember, ramai yang nak mendirikan rumahtangga. Bila dah nak sampai hari bersejarah ni, of course la bakal pengantin nak kulit berseri, glowing, anjal gitu. Kan? Sebab tu la Shaklee berikan promosi yang sangat best ni.

Promosi Disember 2016

Promosi Disember 2016

 

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Beli 2, less 5% • RM566.20

atau

Beli 6, free 1 • RM1,788

  • boleh dapat FREE membership (jimat RM68.90)
  • terus dapat beli dengan harga ahli (discount 10-20%)
  • cashback bonus RM114
  • free postage (jimat RM10.60)

atau, uolls boleh register membership shaklee, dan dapatkan promosi carotomax buy 1+1 dengan setiap belian barang bernilai 150 uv. promotion ni hanya terhad untuk ahli shaklee sahaja.

Orait. Nak order Shaklee, cepat roger ahkak sekarang.

signature 3

Retinal Detachment – Masalah Mata Yang Serius

Pernahkah anda dengar tentang masalah Retinal Detachment? Ia merupakan satu masalah mata yang amat serius, dimana retina terpisah daripada tisu disekelilingnya. Ia boleh menyebabkan anda kehilangan penglihatan secara kekal sekiranya masalah Retinal Detachment ini tidak diatasi dengan segera.

retinal-detachment-shaklee

Siapakah yang berisiko mengalami masalah Retinal Detachment ini?

  • Mengalami masalah rabun jauh yang sangat teruk.
  • Pernah mengalami kecederaan mata.
  • Pernah menjalani pembedahan katarak.
  • Mempunyai sejarah kekeluargaan yang juga mengalami masalah Retinal Detachment.

Apakah simptom yang dirasai sekiranya mempunyai masalah Retinal Detachment?

  • Tidak tahan dengan kilauan cahaya.
  • Melihat “floaters“, iaitu seperti ada benang-benang atau tompokan kecil yang dilihat.
  • Sisi penglihatan anda gelap

Adakah supplement Shaklee yang boleh membantu mengurangkan risiko Retinal Detachment ini?

  • Vitamin anti-oksidan seperti vitamin C, E, beta-carotene
    • Sustained Release Vita-C Plus Shaklee
      • lengkap dengan 120mg Citrus Bioflavanoids Complex yang membantu penyerapan vitamin C ke dalam sel tubuh badan kita.
      • kuasa “sustained release” membolehkan khasiat vitamin C ini diserap ke dalam tubuh sepanjang 5 jam.
      • membantu melindungi sel akibat pencemaran sekitar
    • Vita-E Complex
      • dihasilkan daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, iaitu makanan semulajadi yang kaya dengan vitamin E.
      • mengandungi 10mg selenium semulajadi untuk membantu penyerapan maksima ke dalam badan.
      • sebiji kapsul vitamin E mengandungi 400IU khasiat vitamin E yang bersamaan dengan 8kg sayur bayam, 500g badam.
    • Carotomax
      • mengandungi beta-carotene, lutein, zeaxanthin yang penting untuk kesihatan mata.
      • khasiat 13mg (21,500 IU) karatenoid berbanding supplement lain yang hanya mengandungi 8mg.
      • membantu mengurangkan risiko AMD (age-related macular degeneration).
  • Supplement yang mengandungi Resveratrol
    • Vivix
      • mengandungi resveratrol yang tinggi anti-oksidan, anti-inflamasi, dan anti-kanser.
      • dihasilkan daripada anggur jenis muscadine yang tinggi kandungan resveratrol.
      • kajian menunjukkan resveratrol dapat membantu dalam masalah berkaitan retina dan AMD.

 

Jika anda ingin mendapatkan supplement shaklee ini, sebagai salah satu alternatif untuk mengurangkan risiko Retinal Detachment ini, anda boleh menghubungi ummi. Terutama jika anda telah mengalami simptom awal. Jangan biarkan sehingga penglihatan anda hilang secara kekal.

signature 3

*Disclaimer*

 

Khasiat Carotomax Shaklee Bukan Hanya Untuk Mata

Ramai yang telah pun mengetahui khasiat Carotomax Shaklee terutama untuk kesihatan mata kita. Carotomax Shaklee mempunyai pelbagai khasiat kerana mengandungi Alpha Carotene, Beta Carotene, Lutein, Lycopene, dan pelbagai lagi khasiat variasi karotena. Dan adakah anda tahu bahawa khasiat karotena ini bukan hanya untuk kebaikan mata anda, malah memberikan khasiat anti-oksidan dan pelbagai khasiat lagi.
Mengapa Carotomax Shaklee berbeza dengan supplement lain?
⚘ Carotomax mengandungi 6 khasiat variasi karotena
⚘ Khasiat karotena Carotomax diekstrak daripada bahan semulajadi seperti sayur-sayuran, buah-buahan yang kaya dengan anti-oksidan
⚘ Carotomax membekalkan 13mg (21,500 IU) karotenoid yang berfaedah berbanding dengan karotenoid lain yang hanya mengandungi 8 mg
Stok Carotomax telah kembali! Dapatkan stok anda dari kami dengan kadar segera sebelum kehabisan!
Berapa harga Carotomax? ➺ RM74 sahaja!!
Hubungi kami untuk dapatkan stok anda!
———————————————————
Puan Shima (SID # 885670)
msg/whatsapp: 0196972866
———————————————————

**Disclaimer**

Khasiat / Kebaikan Carotomax untuk Mata dan Testimoni

Adakah anda mencari supplement untuk kesihatan mata anda? Kami ingin memperkenalkan CAROTOMAX dari Shaklee! Carotomax memberikan banyak khasiat dan kebaikan kepada kesihatan mata dan juga kebaikan lain. 
Apakah perbezaan Carotomax Shaklee dan supplement lain?
✔ CarotoMax mengandungi 6 variasi karotena, yang diekstrak daripadai rangkaian sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, dan lain-lain.
✔ CarotoMax membekalkan lebih dari 13 mg (21, 500 IU) karotenoid berfaedah ini. Berbanding dengan pengambilan purata karotenoid lutein, likopena, dan beta korena yang hanya mengandungi 8 mg.

Mengapa Carotomax dari Shaklee berbeza dengan supplement lain?
➺ ia mengandungi fitokimia semulajadi yang sangat penting untuk mata, kulit, dan membran mukosa. fitokimia tersebut adalah…
➀ Aplha Carotene
➁ Beta Carotene
➂ Lycopene
➃ Astaxanthin
➄ Lutein
➅ Zeaxanthin
➺ apa kebaikan setiap fitokimia tersebut? jom baca slide bawah ini!
 
Inginkan testimoni? Jom lihat ini…

Berminat? Tunggu apa lagi !!
✆ Hubungi kami untuk dapatkan CAROTOMAX anda !!!
✎ msg/whatsapp: 0196972866
**These statements have not been evaluated by Food and Drug Administration**
**These products are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**

CarotoMax baik untuk Mata

Assalamualaikum..
Berita baik untuk mereka yang mempunyai masalah penglihatan! Shaklee ada CarotoMax yang dapat membantu mempertingkatkan penglihatan kerana kandungan nya yang baik untuk mata.

Kenapa?
CarotoMax mengandungi 6 variasi karotena, yang diekstrak daripadai rangkaian sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, dan lain-lain. 
CarotoMax membekalkan lebih dari 13 mg (21, 500 IU) karotenoid berfaedah ini. Berbanding dengan pengambilan purata karotenoid lutein, likopena, dan beta korena yang hanya mengandungi 8 mg.
Mengapa CarotoMax?
CarotoMax mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit, dan membran mukosa.
Ramuan di dalam CarotoMax adalah semulajadi.. Tiada bahan tiruan, pewarna tiruan, perasa tiruan. Sangat semulajadi dan selamat untuk di makan. Yang penting, ianya HALAL.
Nanti saya akan kongsikan dengan anda perbezaan produk Shaklee dengan produk-produk lain di pasaran. Sudah tentu Shaklee adalah yang terbaik! In Shaa Allah, nanti saya akan update.
Sekiranya anda berminat untuk ketahui lebih lanjut tentang CarotoMax, atau ingin membeli produk ini, boleh hubungi saya. Anda boleh mengisi Inquiry Form atau msg/whatsapp ke 019 697 2866.
In Shaa Allah, saya akan reply pertanyaan anda secepat mungkin.
Saya ingin membantu anda. Jadi, jangan segan-segan dengan saya ye?
Niat saya untuk membantu anda yang inginkan kesihatan yang optimum.
Usaha itu penting, selebihnya kita serahkan pada Allah. Tawakal dan jangan putus asa.
 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration**
** These product are not intended to Diagnose, Treat, Cure or Prevent any disease**