• Kebaikan ESP

    Pasti memang ramai pun dah tahu yang ESP adalah produk yang sangat laris di pasaran. ESP sesuai untuk semua peringkat umur; kecil hingga yang sudah berumur… Hari tu saya ada berkongsi tentang apa itu ESP. Ingat lagi tak? Hehehe.. Kalau tak ingat, takpe.. boleh visit post yang ni…. 🙂 Jadi, apakah kebaikan ESP? Kenapa ESP sesuai untuk semua? 🙂 Jom kita selidiki dulu siapa yang sesuai minum ESP….. Haaaa… ramai kan yang boleh minum Shaklee… dari la yang kecil sampai lah yang ke dewasa..  So, nak tau tak apa kebaikan ESP? Kebaikan ESP pun ada banyak!  Awet Muda – kandungan asid amino yang penting yang terkandung di dalam ESP dapat…

  • Testimoni Meal Shakes

    Semalam ada yang bertanya kepada saya..  Anaknya kurang selera makan. Walaupun tak makan sehari pun, tapi anak dia tak kisah. Anak dia tak nampak lembik. Mungkin sebab dia masih minum susu. Tapi perasaan ibu mana yang senang bila tengok anaknya tak nak makan. Walaubagaimana sekalipun, mesti nak tengok anak dia makan. Makanya, saya cuba sarankan si ibu untuk beri anak minum Meal Shakes! Meal Shakes membantu menambahkan selera makan anak-anak kecil kita. Ini kerana Meal Shakes mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan. Apabila nutrisi dalam badan anak-anak mencukupi, secara tidak langsung akan meningkatkan selera makan anak-anak. In Shaa Allah.  Rasanya sedap dan anak-anak mesti suka. Jom kita tengok kata…

  • ESP Best!

    Hari ni rasa macam nak share tentang Energizing Soy Protein (ESP). Hehe… Sebab ESP ni ada banyak kebaikan.. ramai pengguna minum ESP untuk kesihatan yang optimum.. in shaa Allah.. ESP mengandungi kandungan dan kualiti protein yang tinggi. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “Non-GMO” iaitu Non-Genetically Modified Organism. Ianya diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap tin ESP dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. ESP adalah satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Ianya sangat sesuai untuk semua peringkat umur…

  • CarotoMax baik untuk Mata

    Assalamualaikum.. Berita baik untuk mereka yang mempunyai masalah penglihatan! Shaklee ada CarotoMax yang dapat membantu mempertingkatkan penglihatan kerana kandungan nya yang baik untuk mata. Kenapa? CarotoMax mengandungi 6 variasi karotena, yang diekstrak daripadai rangkaian sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, dan lain-lain.  CarotoMax membekalkan lebih dari 13 mg (21, 500 IU) karotenoid berfaedah ini. Berbanding dengan pengambilan purata karotenoid lutein, likopena, dan beta korena yang hanya mengandungi 8 mg. Mengapa CarotoMax? CarotoMax mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit, dan membran mukosa. Ramuan di dalam CarotoMax adalah semulajadi.. Tiada bahan tiruan, pewarna tiruan, perasa…

  • Kehebatan Vivix

    Assalamualaikum… Vivix merupakan produk supplement revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Vivix adalah supplement anti-penuaan yang dibangunkan oleh Shaklee setelah bertahun-tahun penyelidikan dilakukan.  Di dalam kajian makmal Shaklee, ramuan yang terdapat dalam Vivix telah menunjukkan impak yang besar kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.  Vivix adalah sangat semulajadi. Ujian klinikal telah dijalankan ke atas ramuannya secara eksklusif.  Sebelum kita memahami lebih lanjut tentang produk Shaklee, jom! saya nak share dengan anda apakah 4 mekanisma penuaan yang telah saya sebutkan tadi.  4 Mekanisma Penuaan pada Tahap Sellular Adakah anda tahu bahawa sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA setiap hari? Ya, betul.…